Понедельник, 21.07.2025, 17:01
Кризис 2008 и как с этим бороться
Приветствую Вас Гость | RSS
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 2
  • 1
  • 2
  • »
"Бизнес-тема" во время кризиса
samplemanДата: Суббота, 17.01.2009, 16:29 | Сообщение # 1
Майор
Группа: Администраторы
Сообщений: 86
Репутация: 0
Статус: Offline
Какие занятия будут популярными? Я произвел экспрес опрос. Есть версия - все малооплачиваемые сегодня работы: сельское хозяйство, уборка конюшен, погрузочные работы на цементном заводе. Ваше мнение?

В будь-якому питанні є просте очевидне і неправильне рішення
 
BarmaleyДата: Воскресенье, 25.01.2009, 21:54 | Сообщение # 2
Лейтенант
Группа: Администраторы
Сообщений: 78
Репутация: 0
Статус: Offline
Ну почему на цементном-то? Строительная галузь в ж..е, т.е. в ауте, поэтому цементу особо не нать! Я мыслю, что многое что останется восстребованным пока что, но с много меньшей прибыльностью готовы воспринимать потенциальные покупатели такую деятельность. Т.е., если ранее ты рубил 50-100%, сейчас - 20-30% за счастье. Вот и весь вплив!
 
матильдаДата: Вторник, 27.01.2009, 02:58 | Сообщение # 3
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 2
Репутация: 0
Статус: Offline
На мою думку,перерахованого,люди їдять,хворіють,народжуються і помирають щодня, тому- все що пов'зане з цими повсякденими потребами людства.
Хоча можливо я помиляюсь стосовно народжень.
Рекламою точно ніхто не буде займатись,хіба що почнуть рекламувати кризу та способи її подолати biggrin


Только потеряв все, мы обретаем свободу.

Сообщение отредактировал матильда - Вторник, 27.01.2009, 03:39
 
samplemanДата: Вторник, 27.01.2009, 17:30 | Сообщение # 4
Майор
Группа: Администраторы
Сообщений: 86
Репутация: 0
Статус: Offline
Абыдна, да?!
Моя думка про специфіку реклами, вірніш рекламних фірм. С початком кризи рекламу, як завжди, обрубали насамперед. Це всім зрозуміло. Наслідком суттєвого зменшення рекламних бюджетів стало масове звільнення рекламістів і маркетологів. Це на фоні загостреної конкуренції. Що далі? Далі продавати якось треба. І хто буде видумувати нову рекламу? Правильно, директор. А як? Звернеться в рекламну фірму і вона проробить всю роботу за себе і за звільнених рекламістів. Правда за менші гроші, ніж брала раніше. На старих зв"язках продажі довго не протримаються. Тим більше, що багато людей зараз можуть міняти місце роботи.


В будь-якому питанні є просте очевидне і неправильне рішення
 
BarmaleyДата: Среда, 28.01.2009, 00:28 | Сообщение # 5
Лейтенант
Группа: Администраторы
Сообщений: 78
Репутация: 0
Статус: Offline
В словах Матильды или Матильда (сорри, не знаю как правильно) кроется и ответ на вопрос. Надо "рекламувати кризу та способи її подолати", щоб прийнамі швидше її подолати особисто для себе та для свого підприємства.
 
матильдаДата: Среда, 28.01.2009, 02:57 | Сообщение # 6
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 2
Репутация: 0
Статус: Offline
Матильда.
Взагалі то,я думала що Ви вже використовуєте "Криза" як модний бренд.
Цікаво-хтось вже оформив авторські права(може не правильно висловлююсь) на назву "Криза"?


Только потеряв все, мы обретаем свободу.
 
samplemanДата: Среда, 28.01.2009, 11:42 | Сообщение # 7
Майор
Группа: Администраторы
Сообщений: 86
Репутация: 0
Статус: Offline
Думаю, ти не про те думаєш :-). Криза зараз - не мода, а виклик. І він існує і для тебе особисто. Питання в тому - чи можеш ти знайти для себе вихід зі скрутних обставин без розуміння причин цих обставин?
 
samplemanДата: Среда, 28.01.2009, 11:52 | Сообщение # 8
Майор
Группа: Администраторы
Сообщений: 86
Репутация: 0
Статус: Offline
До речі, це вже не по темі дискусія почалася. Поки що думки такі - вічні теми (сіль, крупа, сірники...), всі теми тільки за менші гроші. Можна трошки повернути питання. З якого сегменту, на Вашу думку почнеться відродження економіки? Що буде рушійною силою?
 
BarmaleyДата: Суббота, 31.01.2009, 23:50 | Сообщение # 9
Лейтенант
Группа: Администраторы
Сообщений: 78
Репутация: 0
Статус: Offline
Відродження розпочнеться, як завжди, зі сфер з максимально швидким обігом капіталу - посередництво, вона ж торгівля. Причому, якщо ще шість-сім місяців будемо падати, то великі мережі (динозаври) тихо помруть, а працювати будуть дрібні та середні (теплокровні ссавці).
 
samplemanДата: Четверг, 05.02.2009, 20:34 | Сообщение # 10
Майор
Группа: Администраторы
Сообщений: 86
Репутация: 0
Статус: Offline
Так, чув недавно таку проблематику від krizis2009, далі буду називати його 2009, щоб не переключатися на англ. Продажі в супермаркетах вже впали. Маржа там невелика. Гроші кредитні. Пі-дець. Може й не так, але попахує.

В будь-якому питанні є просте очевидне і неправильне рішення
 
samplemanДата: Понедельник, 09.02.2009, 19:53 | Сообщение # 11
Майор
Группа: Администраторы
Сообщений: 86
Репутация: 0
Статус: Offline
Свіженька (для мене) інформація по мережу супермаркетів "Наш Край" - вже продається :-)

В будь-якому питанні є просте очевидне і неправильне рішення
 
BarmaleyДата: Вторник, 10.02.2009, 23:50 | Сообщение # 12
Лейтенант
Группа: Администраторы
Сообщений: 78
Репутация: 0
Статус: Offline
"Наш край" та "Край" суть різні мережі. А продається багато хто, певно. Просто далеко не всі афішують це широкому звгалу.
 
samplemanДата: Среда, 11.02.2009, 01:12 | Сообщение # 13
Майор
Группа: Администраторы
Сообщений: 86
Репутация: 0
Статус: Offline
Ну просто висновок такий - супермаркети - не тема :-)

В будь-якому питанні є просте очевидне і неправильне рішення
 
AdminДата: Пятница, 20.02.2009, 03:56 | Сообщение # 14
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 49
Репутация: 0
Статус: Offline
Quote (матильда)
На мою думку,перерахованого,люди їдять,хворіють,народжуються і помирають щодня, тому- все що пов'зане з цими повсякденими потребами людства.
Хоча можливо я помиляюсь стосовно народжень.
Рекламою точно ніхто не буде займатись,хіба що почнуть рекламувати кризу та способи її подолати

Согласен. Эти догматы действительно вечны. Хотя и в этих сферах кризис уже отметился. Сказыввется на всех сторонах процесса, в т.ч. потребителях. Напрмер, лекартсва. В доминанте - импорт. Импорт = НБУ - понятно.

О рекламе не осгласен. Конечно, приоритетность статьи затрат снизилась резко. Но в кризис вопрос рекламы как двигателя торговли приобретает определенную, особую популярность. Просто формы нужно искать. Всем. И рекламодателям, и рекламистам.


Побеждает тот, кто не сдаётся!
 
AdminДата: Пятница, 20.02.2009, 03:59 | Сообщение # 15
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 49
Репутация: 0
Статус: Offline
Quote (sampleman)
Ну просто висновок такий - супермаркети - не тема :-)

ИМНО, в данный период любая сильно затратная позиция - не тема.


Побеждает тот, кто не сдаётся!
 
  • Страница 1 из 2
  • 1
  • 2
  • »
Поиск:

Copyright MyCorp © 2025Хостинг от uCoz