"Бизнес-тема" во время кризиса
|
|
sampleman | Дата: Суббота, 17.01.2009, 16:29 | Сообщение # 1 |
Майор
Группа: Администраторы
Сообщений: 86
Статус: Offline
| Какие занятия будут популярными? Я произвел экспрес опрос. Есть версия - все малооплачиваемые сегодня работы: сельское хозяйство, уборка конюшен, погрузочные работы на цементном заводе. Ваше мнение?
В будь-якому питанні є просте очевидне і неправильне рішення
|
|
| |
Barmaley | Дата: Воскресенье, 25.01.2009, 21:54 | Сообщение # 2 |
Лейтенант
Группа: Администраторы
Сообщений: 78
Статус: Offline
| Ну почему на цементном-то? Строительная галузь в ж..е, т.е. в ауте, поэтому цементу особо не нать! Я мыслю, что многое что останется восстребованным пока что, но с много меньшей прибыльностью готовы воспринимать потенциальные покупатели такую деятельность. Т.е., если ранее ты рубил 50-100%, сейчас - 20-30% за счастье. Вот и весь вплив!
|
|
| |
матильда | Дата: Вторник, 27.01.2009, 02:58 | Сообщение # 3 |
 Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 2
Статус: Offline
| На мою думку,перерахованого,люди їдять,хворіють,народжуються і помирають щодня, тому- все що пов'зане з цими повсякденими потребами людства. Хоча можливо я помиляюсь стосовно народжень. Рекламою точно ніхто не буде займатись,хіба що почнуть рекламувати кризу та способи її подолати
Только потеряв все, мы обретаем свободу.
Сообщение отредактировал матильда - Вторник, 27.01.2009, 03:39 |
|
| |
sampleman | Дата: Вторник, 27.01.2009, 17:30 | Сообщение # 4 |
Майор
Группа: Администраторы
Сообщений: 86
Статус: Offline
| Абыдна, да?! Моя думка про специфіку реклами, вірніш рекламних фірм. С початком кризи рекламу, як завжди, обрубали насамперед. Це всім зрозуміло. Наслідком суттєвого зменшення рекламних бюджетів стало масове звільнення рекламістів і маркетологів. Це на фоні загостреної конкуренції. Що далі? Далі продавати якось треба. І хто буде видумувати нову рекламу? Правильно, директор. А як? Звернеться в рекламну фірму і вона проробить всю роботу за себе і за звільнених рекламістів. Правда за менші гроші, ніж брала раніше. На старих зв"язках продажі довго не протримаються. Тим більше, що багато людей зараз можуть міняти місце роботи.
В будь-якому питанні є просте очевидне і неправильне рішення
|
|
| |
Barmaley | Дата: Среда, 28.01.2009, 00:28 | Сообщение # 5 |
Лейтенант
Группа: Администраторы
Сообщений: 78
Статус: Offline
| В словах Матильды или Матильда (сорри, не знаю как правильно) кроется и ответ на вопрос. Надо "рекламувати кризу та способи її подолати", щоб прийнамі швидше її подолати особисто для себе та для свого підприємства.
|
|
| |
матильда | Дата: Среда, 28.01.2009, 02:57 | Сообщение # 6 |
 Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 2
Статус: Offline
| Матильда. Взагалі то,я думала що Ви вже використовуєте "Криза" як модний бренд. Цікаво-хтось вже оформив авторські права(може не правильно висловлююсь) на назву "Криза"?
Только потеряв все, мы обретаем свободу.
|
|
| |
sampleman | Дата: Среда, 28.01.2009, 11:42 | Сообщение # 7 |
Майор
Группа: Администраторы
Сообщений: 86
Статус: Offline
| Думаю, ти не про те думаєш :-). Криза зараз - не мода, а виклик. І він існує і для тебе особисто. Питання в тому - чи можеш ти знайти для себе вихід зі скрутних обставин без розуміння причин цих обставин?
|
|
| |
sampleman | Дата: Среда, 28.01.2009, 11:52 | Сообщение # 8 |
Майор
Группа: Администраторы
Сообщений: 86
Статус: Offline
| До речі, це вже не по темі дискусія почалася. Поки що думки такі - вічні теми (сіль, крупа, сірники...), всі теми тільки за менші гроші. Можна трошки повернути питання. З якого сегменту, на Вашу думку почнеться відродження економіки? Що буде рушійною силою?
|
|
| |
Barmaley | Дата: Суббота, 31.01.2009, 23:50 | Сообщение # 9 |
Лейтенант
Группа: Администраторы
Сообщений: 78
Статус: Offline
| Відродження розпочнеться, як завжди, зі сфер з максимально швидким обігом капіталу - посередництво, вона ж торгівля. Причому, якщо ще шість-сім місяців будемо падати, то великі мережі (динозаври) тихо помруть, а працювати будуть дрібні та середні (теплокровні ссавці).
|
|
| |
sampleman | Дата: Четверг, 05.02.2009, 20:34 | Сообщение # 10 |
Майор
Группа: Администраторы
Сообщений: 86
Статус: Offline
| Так, чув недавно таку проблематику від krizis2009, далі буду називати його 2009, щоб не переключатися на англ. Продажі в супермаркетах вже впали. Маржа там невелика. Гроші кредитні. Пі-дець. Може й не так, але попахує.
В будь-якому питанні є просте очевидне і неправильне рішення
|
|
| |
sampleman | Дата: Понедельник, 09.02.2009, 19:53 | Сообщение # 11 |
Майор
Группа: Администраторы
Сообщений: 86
Статус: Offline
| Свіженька (для мене) інформація по мережу супермаркетів "Наш Край" - вже продається :-)
В будь-якому питанні є просте очевидне і неправильне рішення
|
|
| |
Barmaley | Дата: Вторник, 10.02.2009, 23:50 | Сообщение # 12 |
Лейтенант
Группа: Администраторы
Сообщений: 78
Статус: Offline
| "Наш край" та "Край" суть різні мережі. А продається багато хто, певно. Просто далеко не всі афішують це широкому звгалу.
|
|
| |
sampleman | Дата: Среда, 11.02.2009, 01:12 | Сообщение # 13 |
Майор
Группа: Администраторы
Сообщений: 86
Статус: Offline
| Ну просто висновок такий - супермаркети - не тема :-)
В будь-якому питанні є просте очевидне і неправильне рішення
|
|
| |
Admin | Дата: Пятница, 20.02.2009, 03:56 | Сообщение # 14 |
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 49
Статус: Offline
| Quote (матильда) На мою думку,перерахованого,люди їдять,хворіють,народжуються і помирають щодня, тому- все що пов'зане з цими повсякденими потребами людства. Хоча можливо я помиляюсь стосовно народжень. Рекламою точно ніхто не буде займатись,хіба що почнуть рекламувати кризу та способи її подолати Согласен. Эти догматы действительно вечны. Хотя и в этих сферах кризис уже отметился. Сказыввется на всех сторонах процесса, в т.ч. потребителях. Напрмер, лекартсва. В доминанте - импорт. Импорт = НБУ - понятно. О рекламе не осгласен. Конечно, приоритетность статьи затрат снизилась резко. Но в кризис вопрос рекламы как двигателя торговли приобретает определенную, особую популярность. Просто формы нужно искать. Всем. И рекламодателям, и рекламистам.
Побеждает тот, кто не сдаётся!
|
|
| |
Admin | Дата: Пятница, 20.02.2009, 03:59 | Сообщение # 15 |
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 49
Статус: Offline
| Quote (sampleman) Ну просто висновок такий - супермаркети - не тема :-) ИМНО, в данный период любая сильно затратная позиция - не тема.
Побеждает тот, кто не сдаётся!
|
|
| |